99 Factory – sledování průběhu zakázky
V postu o CRM/ERP jsem psal o vlastním systému pro sledování průběhu zakázky pro naše klienty. Nyní máme první provozuschopnou verzi, kterou budeme na základě připomínek od klientů upravovat a samozřejmě postupně vylepšovat. V budoucnu by to měl být i nástroj na up-selling a cross-selling.
Pokud klient potvrdí zakázku, náš člověk jednoduše vloží detaily a parametry zakázky do jednoduchého adminu, který mu vygeneruje unikátní odkaz. Ten následně odešle klientovi. Jakmile se systém osvědčí, měla by být data o zakázce a klientovi automaticky naimportována z Podia (CRM) a odesílání e-mailů klientovi automatické.
Stránka pro zákazníka (příklad)
Náš člověk pak samozřejmě mění status zakázky, ví kdy přišla záloha, odešle objednávku do výroby a pak ji dostane zpět. Posledním krokem je odeslání zboží. Průběžně informuje zákazníka e-mailem s odkazem na aktuální stav.
Po dokončení zakázky se klientovi zobrazí poslední krok. Ohodnocení spolupráce a možnost připojit testimonial pro náš web (může získat zpětný odkaz). My dostaneme cennou zpětnou vazbu od klienta a případně můžeme použít jeho zakázku jako reálný testimonial na web, což považuji za velmi přínosné.
Plánované možnosti vylepšení
- rozpracování jednotlivých kroků podrobněji (a individuálně)
- fotografie/video z výroby, před odesláním
- mobilní/responzivní verze
- cross-selling -> „přidejte si 100 klíčenek s vaším logem s 30% slevou“
- up-selling -> „máme skladem 50 ks blank desek pokud máte zájem, ihned k dispozici“
- samozřejmě vzhled a personalizace (logo klienta)
Napadají vás další vylepšení? Nebo kritika? :)