99 Factory – sledování průběhu zakázky

V postu o CRM/ERP jsem psal o vlastním systému pro sledování průběhu zakázky pro naše klienty. Nyní máme první provozuschopnou verzi, kterou budeme na základě připomínek od klientů upravovat a samozřejmě postupně vylepšovat. V budoucnu by to měl být i nástroj na up-selling a cross-selling.

Pokud klient potvrdí zakázku, náš člověk jednoduše vloží detaily a parametry zakázky do jednoduchého adminu, který mu vygeneruje unikátní odkaz. Ten následně odešle klientovi. Jakmile se systém osvědčí, měla by být data o zakázce a klientovi automaticky naimportována z Podia (CRM) a odesílání e-mailů klientovi automatické.

Stránka pro zákazníka (příklad)

99factory_customer

 

 

Náš člověk pak samozřejmě mění status zakázky, ví kdy přišla záloha, odešle objednávku do výroby a pak ji dostane zpět. Posledním krokem je odeslání zboží. Průběžně informuje zákazníka e-mailem s odkazem na aktuální stav.

Po dokončení zakázky se klientovi zobrazí poslední krok. Ohodnocení spolupráce a možnost připojit testimonial pro náš web (může získat zpětný odkaz). My dostaneme cennou zpětnou vazbu od klienta a případně můžeme použít jeho zakázku jako reálný testimonial na web, což považuji za velmi přínosné.

99factory_finished

 

Plánované možnosti vylepšení

  • rozpracování jednotlivých kroků podrobněji (a individuálně)
  • fotografie/video z výroby, před odesláním
  • mobilní/responzivní verze
  • cross-selling -> „přidejte si 100 klíčenek s vaším logem s 30% slevou“
  • up-selling -> „máme skladem 50 ks blank desek pokud máte zájem, ihned k dispozici“
  • samozřejmě vzhled a personalizace (logo klienta)

Napadají vás další vylepšení? Nebo kritika? :)